A do biura?

Życie w podróży i nie tylko.
Awatar użytkownika
debro8
Posty: 395
Rejestracja: 22 mar 2019, 19:08

A do biura?

Post autor: debro8 »

Co jest niezbędne w każdym biurze? Moim zdaniem taką bazą i podstawą jest zawsze długopisz, nożyczki, papier do drukarki, zszywacz, a nawet gruba nić, w razie gdyby coś trzeba było ze sobą zszyć. To takie podstawy, ale prawda jest niestety na tyle skomplikowana, że często to ich właśnie nie ma, wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.
Awatar użytkownika
Pola
Posty: 388
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:09

Re: A do biura?

Post autor: Pola »

Moim zdaniem w każdym biurze, oprócz takich oczywistych sprzętów jak komputer, drukarka, faks czy telefon, powinien się też znaleźć ekspres do kawy. My taki ekspres zamówiliśmy w sklepie internetowym https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-kawy/. Wcale dużo za niego nie zapłaciliśmy, a pracownicy są bardzo zadowoleni ;)
Awatar użytkownika
sedor
Posty: 138
Rejestracja: 18 gru 2018, 20:45

Re: A do biura?

Post autor: sedor »

Na pewno trzeba zainwestować w dobrej jakości komputery, które będą służyć do pracy. Tutaj https://idream.pl/mac/imac.html sobie zerknijcie. Jest tam wiele ciekawych propozycji dopasowanych do konkretnych potrzeb. Trzeba stawiać na dobry sprzęt, który będzie przyspieszał pracę, a dzięki temu wiele zyskamy. Przemyślcie takie rozwiązania.
Awatar użytkownika
Fantastic
Posty: 77
Rejestracja: 16 sty 2019, 18:26

Re: A do biura?

Post autor: Fantastic »

Oprócz komputera bardzo ważnym narzędziem pracy jest drukarka. Nie wyobrażam sobie dnia bez drukowania dokumentów w biurze. Dobrze, że mi się przypomniało, że muszę kupić tusz hp 302 . I w związku z tym mam do Was pytanie. Jaki byłby najlepszy? Zawsze zamawiałam oryginalne produkty, ale nawet ostatnio sprzedawca zaczął mnie uświadamiać o świetnej jakości zamienników. Co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
drtusz
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2020, 12:31

Re: A do biura?

Post autor: drtusz »

Koniecznie drukarka i ekspres do kawy! :)
Awatar użytkownika
Tati17
Posty: 8
Rejestracja: 22 kwie 2020, 11:52

Re: A do biura?

Post autor: Tati17 »

Jeśli chcesz się doedukować na niniejszy temat więcej to radzę zajrzeć sobie na stronę - http://tusz-brother.com.pl . Według mnie tutaj znajdziesz najbardziej interesujące info odnośnie tego wątku. Według mnie skupienie rzetelnej wiedzy.
Awatar użytkownika
rea
Posty: 87
Rejestracja: 07 lis 2019, 14:34

Re: A do biura?

Post autor: rea »

Na pewno to co powinno się znaleźć w biurze to dobra drukarka, która pozwoli na drukować wszelkie ważne dokumenty, treści, faktury, rozliczenia etc. Wiadomo, że tego jest troszkę zawsze do drukowania, także warto sprawdzić gdzie opłaca się kupić tonery do drukarek . Z tego co wiem dobre ceny ma strona dodrukarki.pl . Możecie sobie sprawdzić.
Awatar użytkownika
ibbie
Posty: 33
Rejestracja: 25 lis 2019, 20:16

Re: A do biura?

Post autor: ibbie »

zamienniki do mojej drukarki kupuję na allegro, wielu sprzedawców ma w oferce zamienniki activejet, a te są dla mnie najlepsze i wydajne jak oryginały
Awatar użytkownika
Malownicza
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2020, 19:14

Re: A do biura?

Post autor: Malownicza »

W każdym,nawet najmniejszym biurze niezbędna jest dobra klimatyzacja.Nie jest to już żaden rarytas,ale konieczność,bez której pracownicy,ale i klienci nie mogą się obyć.Lata mamy bardzo upalne,dlatego też urządzenie mające funkcję klimatyzatora, ale też dodatkowo oczyszczacza i nawilżacza powietrza jest niezbędne https://www.adler.com.pl/index.php/Main/Produkt/ad_7913
Jest ono wydajne,nowoczesne i nie zajmuje dużo miejsca,można go postawić w każdym pomieszczeniu,bowiem dzięki zamontowanym kółkom jest łatwe do przenoszenia.
Awatar użytkownika
afrykadzika
Posty: 233
Rejestracja: 14 sty 2019, 20:39

Re: A do biura?

Post autor: afrykadzika »

Do biura to przede wszystkim będą potrzebne niszczarki oraz pojemniki na dokumenty. Takie urządzenia dostaniesz w firmie https://niszczeniedokumentow.eu/ która nie tylko zaopatrzy cię takie produkty ale także daje usługę niszczenia i utylizacji na życzenie klienta. Sprawdź ich ofertę i zamów to co potrzebne.
Awatar użytkownika
ciekawski
Posty: 199
Rejestracja: 30 cze 2020, 22:26

Re: A do biura?

Post autor: ciekawski »

W sumie jeśli chcemy urządzać biuro to na pewno należy mieć w nim urządzenia które będą nam się przydawały w codziennej pracy. Ja również postawiłem na niezawodne urządzenie wielofunkcyjne i jestem z niego zadowolony. Fajnie, że udało mi się je znaleźć poprzez ranking https://najlepszy-ranking.pl/urzadzenia-wielofunkcyjne/ i po chwili namysłu wybrałem odpowiedni model dla mnie.
Awatar użytkownika
Paweł29
Posty: 317
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:02

Re: A do biura?

Post autor: Paweł29 »

W dzisiejszych czasach w każdym biurze powinno znaleźć się narzędzie, dzięki któremu będziecie mogli w pełni zabezpieczyć dokumenty, ale i również zapewnić bezpieczeństwo komunikacji między partnerami biznesowymi. Świetne rozwiązanie możecie znaleźć na https://fordata.pl/, czyli najlepszy dostępny w Polsce virtual data room.
Awatar użytkownika
Bodzio12
Posty: 157
Rejestracja: 26 mar 2019, 17:17

Re: A do biura?

Post autor: Bodzio12 »

Róznorodne powierzchnie biurowe do wynajęcia znajdziecie w ofercie biura do wynajęcia warszawa ochota .
Awatar użytkownika
tmcglynn
Posty: 4
Rejestracja: 12 sie 2020, 9:24
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice

Re: A do biura?

Post autor: tmcglynn »

W biurze należy posiadać niezbędne artykuły biurowe. Należy pamiętać, aby kupować je w dobrych sklepach.
Awatar użytkownika
hammes.trevor
Posty: 6
Rejestracja: 12 sie 2020, 13:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: A do biura?

Post autor: hammes.trevor »

Myślę, że pracę w biurze może umilić nam dobry ekspres.

https://www.theodysseyonline.com/seo-i-pr-jak-wplywaja-na-firme
Awatar użytkownika
Sorento
Posty: 2
Rejestracja: 12 mar 2020, 18:33

Re: A do biura?

Post autor: Sorento »

hammes.trevor pisze: ↑12 sie 2020, 14:17 Myślę, że pracę w biurze może umilić nam dobry ekspres.
Dokładnie. Od kiedy mam w biurze porządny ekspres do kawy to nawet o wiele lepiej się wstaje do pracy. Wszystkim niezdecydowanym, którzy jak widzą cenę renomowanego ekspresu do kawy porzucają pomysł ich zakupu to polecam w alternatywie taką opcję jak dzierżawa ekspresu do kawy.
Awatar użytkownika
davis.ines
Posty: 6
Rejestracja: 03 wrz 2020, 22:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: A do biura?

Post autor: davis.ines »

Chciałbym żeby u mnie w biurze stał ekspres do kawy. To by była wygoda.
Awatar użytkownika
Cichutka
Posty: 135
Rejestracja: 11 kwie 2019, 14:20

Re: A do biura?

Post autor: Cichutka »

Pamietajmy takze o tym ze taki ekspres w biurze trzeba regularnie serwisować. Taka naprawa ekspresów w razie czego nie jest kosztowna. Moja kuzynka korzystała z usług Ekspresowego Serwisu i jest bardzo zadowolona, bo jej ekspres działa jak nowy :) Taka konserwacja i naprawa ekspresów przedluza zywotnosc sprzetu
Awatar użytkownika
Elenonor
Posty: 134
Rejestracja: 07 paź 2019, 18:53

Re: A do biura?

Post autor: Elenonor »

Własna firma, własne biuro to na pewno spore wyzwanie i spora inwestycja. Ja mam już swoją 3 firmę więc wiem jak to wszystko wygląda, z tym trzeba się po prostu pogodzić, że trzeba wydać i to nie mało. Co do biura to najważniejszą rzeczą będą meble biurowe, macie już te wybrane? Może tu firma https://mikomaxsmartoffice.com/pl/ wam pomoże w odpowiedniej aranżacji? Nie tylko proponują tu meble, ale i także inne ergonomiczne rozwiązania.
Awatar użytkownika
Dolka3
Posty: 57
Rejestracja: 08 paź 2019, 7:45

Re: A do biura?

Post autor: Dolka3 »

Sklep internetowy https://www.import-maszyn.eu na pewno świetnie się sprawdzi jeżeli chodzi o wyposażenie biurowe. Myślę, że warto zainteresować się ich urządzeniami biurowymi - maszynami pakującymi, laminatorami.
manuś

Re: A do biura?

Post autor: manuś »

tmcglynn pisze: ↑12 sie 2020, 9:31 W biurze należy posiadać niezbędne artykuły biurowe. Należy pamiętać, aby kupować je w dobrych sklepach.
Zgadzam się i dokładnie tak samo jest w przypadku mebli biurowych. W artykule https://koscierski.info/artykul/meble-b ... iej/852761 jest bardzo dobrze opisany ten temat np. dlaczego warto kupować od razu wysokiej jakości meble biurowe zamiast oszczędzać na tańszych. Dodatkowo musicie pamiętać podczas aranżowania biura, że na pierwszym miejscu powinno się stawiać funkcjonalność, a dopiero później design. To jest bardzo istotne!
rukoś

Re: A do biura?

Post autor: rukoś »

Ściany każdego biura powinny zdobić eleganckie,dobrane do aranżacji pomieszczenia i stylu budynku,obrazy,malowidła młodych,dobrze zapowiadających się artystów.To wielki prestiż dla biura,a dla artystów możliwość pokazania swoich prac.Każdy z obrazów powinien być oprawiony w dobrze dopasowaną ramę z https://aluramy.pl/na-wymiar
Dobrze prosperujące biuro to biuro nowoczesne,urządzone z klasą,oryginalne i wygodne zarówno dla jego pracowników jak i odwiedzających go gości.
Awatar użytkownika
debro8
Posty: 395
Rejestracja: 22 mar 2019, 19:08

Re: A do biura?

Post autor: debro8 »

Di biura w domu, trzeba przede wszystkim włożyć nieco pracy i ciekawej aranżacji, która pozwoli nam na efektywną i produktywną pracę. Co ważne, dobrze jest podejść do tematu z otwartością i ciekawością. Polecam zatem https://papierowo.pl/blog/gabinet-w-domu-czyli-home-office-w-najlepszym-wydaniu gdzie wszystko jest ciekawe przedstawione i ukazane.
Bładrze63

Re: A do biura?

Post autor: Bładrze63 »

Doświadczona obsługa salonu https://www.vox.pl/salon-piotrkow-trybu ... aczone-462 zaplanuje nawet biurowe wnętrza. Wystarczy przynieść ze sobą wymiary naszego biura. :)
Awatar użytkownika
ciekawski
Posty: 199
Rejestracja: 30 cze 2020, 22:26

Re: A do biura?

Post autor: ciekawski »

Jeśli chodzi o to co przyda się w biurze to moim zdaniem doskonałym wyborem jest rozszerzanie informatyzacji przedsiębiorstwa. Jak dla mnie bardzo ważne jest również używanie systemu DMS https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ który służy do elektronicznego obiegu dokumentów.
zbyśka

Re: A do biura?

Post autor: zbyśka »

Biuro,to miejsce pracy,ale nawet podczas pracy należy się każdemu odrobina wypoczynku i relaksu,a w tym mogą pracownikom pomóc wygodne krzesła,kanapa,fotel w ładnych,wzorzystych kolorach i niebanalnych wzorach.By sprostać temu,warto udać się do sklepu meblowego, oferującego nie tylko meble pasujące do biura,poszczególnych pokoi i sypialni https://marketmeblowy.pl/meble-do-sypialni ale też do garderoby,pokoju dziecka i salonu.
Awatar użytkownika
kamka
Posty: 143
Rejestracja: 20 mar 2019, 11:48

Re: A do biura?

Post autor: kamka »

A lampy? Jakie lamp polecicie do biura? W nowoczesnych wnętrzach moim zdaniem sprawdzą się nowoczesne rozwiązania jak np. to https://candellux.com.pl/pl/products/la ... -8631.html . Prosto i estetycznie. A co biurami w klasycznej aranżacji - z drewnem, skórą... Jakie lampy do takiego gabinetu?
aliś

Re: A do biura?

Post autor: aliś »

Myślę, że porady zawarte tutaj https://blog.edinos.pl/jak-wyposazyc-do ... -i-malych/ mogą okazać się przydatne. Można się tam bowiem dowiedzieć w jaki sposób wyposażyć domowe biuro. Macie tam sporo różnych ciekawych wskazówek. Dzięki temu można zaprojektować naprawdę piękną przestrzeń.
Awatar użytkownika
Emolka
Posty: 4
Rejestracja: 27 lut 2020, 17:19

Re: A do biura?

Post autor: Emolka »

Wszyscy słysząc hasło:biuro, od razu myślą o wysokiej jakości wyposażeniu,wygodnych meblach a może warto też pomyśleć o odpowiedniej i skutecznej dezynfekcji całego pomieszczenia?
W biurze przede wszystkim trzeba dbać o bezpieczeństwo pracowników i odwiedzających go gości,do dezynfekcji warto użyć środka skutecznie usuwającego grzyby,bakterie i wirusy EpidAir https://epidair.com/
Dzięki zastosowanej technice wyrzutu czas potrzebny do zdezynfekowania średniej wielkości pokoju biurowego może wynieść jedynie kilka lub kilkanaście sekund.To niewiele,a gwarantuje nam czyste i bezpieczne pomieszczenie.
Kaśka

Re: A do biura?

Post autor: Kaśka »

Urządzając biuro warto pomyśleć nad tym żeby wyposażenie było jak najbardziej funkcjonalne. Dlatego polecam meble gabinetowe https://www.kostrubiec.pl/meble-gabinetowe/ meble te cechują się wysoką jakością, a co za tym idzie wytrzymałością i trwałością. Można również dobrać kolor, tak aby pasował do wystroju w biurze.
cęp

Re: A do biura?

Post autor: cęp »

Każde biuro potrzebuje pojemników i niszczarek na dokumenty ale także usług profesjonalnego niszczenia i utylizacji a te znajdziesz tutaj https://niszczeniedokumentow.eu/ Nie tylko masz ogromny wybór ale także niskie ceny i przede wszystkim doświadczoną firmę. Na pewno ich usługi będą pomocne.
Awatar użytkownika
debro8
Posty: 395
Rejestracja: 22 mar 2019, 19:08

Re: A do biura?

Post autor: debro8 »

Do biura przede wszystkim to co niezbędne. Im mniej tym lepiej! W tym wypadku wymagane są rzeczy takie jak zszywacze, długopisy czy papier do drukarki, który sprawdzi się wiele funkcjach. Biuro ma być przede wszystkim bardzo dobre wyposażone, a jednocześnie nieprzeciążone rzeczami.
Awatar użytkownika
Raptor
Posty: 175
Rejestracja: 08 lip 2019, 11:52

Re: A do biura?

Post autor: Raptor »

W biurze bardzo przydaje się telefonia internetowa i jestem tego świetnym przykładem :D Osobiście polecam operatora SuperVoIP, bo z nimi połączenia są o wiele tańsze.
Awatar użytkownika
paulinabb
Posty: 86
Rejestracja: 20 sty 2020, 9:10

Re: A do biura?

Post autor: paulinabb »

Jestem ciekawa, jak wygląda u Was sprawa kawy w biurze? Czy Wasi pracodawcy udostępniają Wam ekspres do kawy oraz samą kawę?
krzyżyk

Re: A do biura?

Post autor: krzyżyk »

debro8 pisze: ↑02 gru 2019, 11:56 Co jest niezbędne w każdym biurze? Moim zdaniem taką bazą i podstawą jest zawsze długopisz, nożyczki, papier do drukarki, zszywacz, a nawet gruba nić, w razie gdyby coś trzeba było ze sobą zszyć. To takie podstawy, ale prawda jest niestety na tyle skomplikowana, że często to ich właśnie nie ma, wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.
O tej nici to w sumie nigdy nie pomyślałem, ale tak, te wszystkie inne artykuły piśmiennicze i papierowe to podstawa w każdym biurze. Ja zamawiam w sklepie https://fairbee.pl/ wszystkie takie artykuły.
Biurkowićz

Re: A do biura?

Post autor: Biurkowićz »

W naszym biurze pojawiły się niedawno bardzo wygodne fotele Nitro 880 z genesis, są mega wygodne i bardzo elegancko się prezentują, przy tym nikt juz z nas nie narzeka na bóle kręgosłupa bo te fotele są bardzo dobrze profilowane i odbarczają kręgosłup . Fajnie że szef w nas inwestuje i że mu zależy
Franuś

Re: A do biura?

Post autor: Franuś »

Do biura możesz śmiało zamówić porządny ekspres bo to da ludziom kopa do pracy. Zakup porządną kawę a ekspres do biura poszukaj tutaj https://sklepteges.pl/ekspresy-do-kawy/ bo mają model dla każdego czyli osoby indywidualnej jak i przedsiębiorcy gastronomicznego. Wszystko najwyższej jakości więc kawa będzie pierwsza klasa.
bikło

Re: A do biura?

Post autor: bikło »

kupiłam sobie do biura fajną lampkę na biurko, model Nicole od Activejet, pamiętam, że nie kosztowała dużo a prezentuje się doskonale. Można w niej regulować kąt padania światła, warto było kupić _____________________________________________________________________________________
Bogusławr64

Re: A do biura?

Post autor: Bogusławr64 »

W biurze dobrze jest zadbać o akustykę pomieszczenia, dzięki temu przestrzeń do pracy będzie bardziej komfortowa i ograniczy nasz stres. Panele ścienne https://www.vox.pl/panele-lamelowe-linerio to zarówno funkcjonalne jak i dekoracyjne rozwiązanie, nadające wnętrzu nowoczesnego wyglądu.
Iwuś

Re: A do biura?

Post autor: Iwuś »

u mnie w biurze jesteśmy świeżo po remoncie stąd wiem że na podłodze mamy panele winylowe afirmax. Fajnie wyglądają. A do tego mają jakoś chyba specjalną konstrukcję albo materiał w sobie bo są ciche tzn nie ma tego klasycznego głośnego stukania obcasami. Mi to bardzo odpowiada. Również zapewniano Nas w biurze że kółeczka z krzeseł nie są im straszne.
Piotruś22

Re: A do biura?

Post autor: Piotruś22 »

Do biura będzie potrzebna porządna klimatyzacja bo lato za pasem a nikt nie chce i nie będzie wydajnie pracował w upale. Najlepiej taki temat zgłosić do specjalistów z firmy https://clima.com.pl/ którzy zamontują sprzęt a potem należycie go będą serwisować. Dzięki nim w pomieszczeniu będzie panować przyjemny chłód co na pewno zwiększy efektywność i wydajność pracowników.
Zosia_Kł

Re: A do biura?

Post autor: Zosia_Kł »

Jak na moje oko nie ma biura bez solidnego i dużego biurka. Podstawa to przestronny blat, tak żeby pomieścił komputer i zostało jeszcze trochę miejsca na dokumenty i przybory. Super jeśli ma głębokie szuflady, opcjonalnie można dokupić też mobilny kontenerek :idea: :idea: :idea:
poliś

Re: A do biura?

Post autor: poliś »

Na pewno tego typu https://www.biurfan.pl/laminatory-cat-44 laminatory się przydadzą. Mają tam również inny asortyment. Wybór jest naprawdę ogromny. Każdy z powodzeniem znajdzie tam coś dla siebie. Uważam, że przede wszystkim warto stawiać na jakość i profesjonalne rozwiązania, aby biuro było funkcjonalne.
Mino Moriś

Re: A do biura?

Post autor: Mino Moriś »

Nikomu tego nie życzę, ale ostatnio mieliśmy kłopoty z dyskiem twardym na komputerze księgowej i potrzebne było odzyskiwanie danych. Wrocław ma niby wiele takich firm, ale Dysk Doktor zaoferował nam najlepszy termin i darmową wycenę. Tu macie stronę https://dysk-doktor.pl możecie powiedzieć, że jesteście z tego forum, może dadzą jakiś rabat :D
Żołnowbart47

Re: A do biura?

Post autor: Żołnowbart47 »

W biurze dobrze jest zadbać o akustykę pomieszczenia, dzięki temu przestrzeń do pracy będzie bardziej komfortowa i ograniczy nasz stres. Panele ścienne https://www.vox.pl/panele-lamelowe-linerio to zarówno funkcjonalne jak i dekoracyjne rozwiązanie, nadające wnętrzu nowoczesnego wyglądu.
kaśka

Re: A do biura?

Post autor: kaśka »

Nam szefowa zakupiła specjalne lampy bakteriobójcze https://oswietlenie-sklep.pl/lampy-bakt ... c-164.html, które emitują promieniowanie ultrafioletowe i ozon. Na koniec pracy zawsze włączamy taką lampę, potem mamy 10 sekund żeby wyjść, lampa działa przez 30 minut, a potem się wyłącza. My następnego dnia pracujemy w bezpiecznym otoczeniu. Dzięki temu żadna z nas w tym roku nie chorowała, a tak zawsze któraś była na zwolnieniu.
Roseń

Re: A do biura?

Post autor: Roseń »

Jeżeli wyposażenie biurowe to na pewno warto tutaj sprawdzić sobie https://dobretonery.pl/akcesoria-biurowe-c-1549.html Mają tusze, tonery, czy również artykuły biurowe praktycznie do wszystkich modeli drukarek w naprawdę niezłych cenach. Możesz kupić tańsze zamienniki, albo tusze oryginalne, chociaż zamienniki są zdecydowanie lepsza opcją. Sporo tańsze, a jakościowo też nie mam zastrzeżeń i obsługa kompetentna.
Martuś

Re: A do biura?

Post autor: Martuś »

Wysokiej jakości meble biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia wnętrz przyczyniają się do stworzenia dobrego środowiska pracy. W tej kwestii warto więc postawić na doświadczenie i profesjonalizm firmy https://imperia.net.pl/produkty/biurka- ... abinetowe/
Jobeś

Re: A do biura?

Post autor: Jobeś »

Jak potrzebujesz akcesoriów do biura, tuszy, tonerów i zamienników to w mojej opinii warto zajrzeć do sklepu DobreTonery z rozbudowaną ofertą wyposażenia zarówno jeśli chodzi o artykuły biurowe, jak i tusze oraz tonery. Konkurencyjne ceny, uczciwe podejście do klientów i jednocześnie dotrzymanie terminów dostaw.
malińczak

Re: A do biura?

Post autor: malińczak »

Ostatnio na wielu witrynach internetowych ukazało się kilka artykułów na ten temat ale ciężko było znaleźć rzetelne i sensowne informacje... Odwiedziłem kilka stron ale to tutaj najlepiej opisali ten problem dlatego nie zwlekaj i kliknij w ten link https://klimatyzacje-24.pl
Hołek

Re: A do biura?

Post autor: Hołek »

Szukając dobrej jakości wyposażenia biurowego zarówno jeśli chodzi o akcesoria, ale również artykuły jak tusze, tonery, niszczarki, czy również dziurkacze to polecam odwiedzić ofertę przygotowaną przez Pasaż Biurowy https://www.pasazbiurowy.pl/dziurkacze-13139-k u których będziecie mogli liczyć na szeroki wybór, dobre ceny i profesjonalizm obsługi na której wsparcie można liczyć podczas jej kompletowania. Ma nadzieję, że też się przekonacie i nie trzeba będzie wszystkiego domawiać oddzielnie.
ODPOWIEDZ