Strona 1 z 1

Elektroniczny obieg dokumentów

: 28 lis 2019, 10:57
autor: Travell1
Jestem zdania, że życie należy sobie ułatwiać i urozmaicać. To samo dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej. Ostatnio na stronie https://primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow , dowiedziałam się o elektronicznym obiegu dokumentów. Nie sądziłam, że taka mała rzecz tak ułatwia pracę. Dokumenty zapisywane na serwerze, nie ma konieczności przechowywania w wersji papierowej, łatwa i prosta kontrola nad obiegiem dokumentów. Super.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 22 sty 2020, 16:08
autor: debro8
Cóż... niektóre dokumenty trzeba jednak zachować i mieć zawsze blisko siebie - wówczas można mieć je pod ręką i w razie co wykorzystać. Wówczas dobrze jest posiadać organizer dokumentów który pozwoli Ci zachować porządek i ład w papierach.

telewizory led wady i zalety

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 08 cze 2021, 11:14
autor: Antońna
Tak masz rację są takie dokumenty jednak moim zdaniem powinno się je mieć w wersji elektronicznej co najmniej z 3 powodów. Po pierwsze łatwiej je znaleźć, po drogie masz kopię zapasową, po trzecie jednocześnie moze z nich korzysta kilku pracowników. Co to oznacza? Że prawdopodobnie możesz rozważyć skanowanie dokumentacji tak na wszelki wypadek a do tego przyjdą ci się rozwiązania od Contman